Πολλοί ασθενείς, ιδιαίτερα γυναίκες με την εκδήλωση του πρώτου επεισοδίου ακράτειας ούρων, σταματούν πλήρως την άσκηση.

Σίγουρα δραστηριότητες όπως το τρέξιμο και τα σπορ που έχουν πηδήματα, όπως το βόλεϊ ή οι ασκήσεις γυμναστικής, που έχουν σαν συνέπεια τη αύξηση της ενδοκοιλιακής πίεσης και κατά συνέπεια την πίεση που ασκείται στους μύες του πυελικού εδάφους, δεν ενδείκνυται σε ασθενείς με ακράτεια ούρων.

Η απώλεια ούρων μπορεί να είναι απρόβλεπτη και ασταθής.

Τέσσερις απλές όμως συμβουλές μπορούν να βοηθήσουν ώστε να αποφύγουμε τα «ατυχήματα» από ακράτεια ούρων στο γυμναστήριο.

1) Να μη πίνετε καφέ, τσάι ή ανθρακούχα ποτά που περιέχουν καφεΐνη (ροφήματα τύπου cola), διότι η καφεΐνη έχει μια διουρητική δράση, αλλά και ερεθιστική δράση, που μπορεί να οδηγήσει πιο εύκολα σε ακράτεια. Επειδή, όμως, είναι σημαντικό πριν την σωματική άσκηση να είμαστε ενυδατωμένοι, μην παραλείπετε να καταναλώνετε την σωστή ποσότητα νερού.

2) Αποφεύγετε όλες τις τροφές που περιέχουν καρυκεύματα, που είναι πικάντικες και τα ποτά που έχουν όξινη αντίδραση, όπως ο χυμός πορτοκάλι, οι λεμονάδες και ο χυμός cranberry. Αντιθέτως, προτιμάτε μια δίαιτα πλούσια σε λαχανικά και φυτικές ίνες.

3) Χρησιμοποιείστε ένα ειδικό επίθεμα (σερβιέτα ακράτειας) σε κατάλληλο μέγεθος για την περίπτωσή σας,  διότι αυτό προλαμβάνει την ακράτεια ούρων αλλά και τις δυσάρεστες οσμές.

4) Προτιμήστε μια φόρμα γυμναστικής από ύφασμα μαύρου χρώματος, που βοηθά  ώστε εάν υπάρξει απώλεια αυτή να μην γίνει αντιληπτή από τους άλλους γυμναζόμενους. Η πιο ενδεδειγμένη γυμναστική όταν αντιμετωπίζουμε ακράτεια, είναι η τύπου πιλάτες και οι ασκήσεις Kegel.

Oι πάνες ακράτειας Sani έχουν σχεδιαστεί με βάση το Sensitive Concept, που συνδυάζει maximum απορροφητικότητα, ασφάλεια και προστασία, αλλά και μεγάλη φιλικότητα προς το δέρμα. Η ιδανική λύση για να γυμναζόμαστε με άνεση και σιγουριά!

 

Με την ευγενική συμβολή του Χειρουργού Ουρολόγου – Ανδρολόγου Ασβέστη Χαράλαμπου Π.